Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19i78r24i 55C46e87e

22. 11. 2016 11:10

Za rok 2016 bylo celkem podáno 1273 žádostí o azyl, nebo doplňkovou ochranu.

Jen za říjen 2016 bylo vydáno 22 rozhodnutí o udělení azylu, nebo doplňkové ochrany.

Zdroj: http://www.mvcr.cz/clanek/statisticke-zpravy-o-mezinarodni-ochrane-za-jednotlive-mesice-v-roce-2016.aspx

To jen k těm informacím, že u nás žádní uprchlíci nejsou.

Ve skutečnosti u nás zatím nejsou pouze uprchlíci redislokovaní na základě dohod z Řecka a Itálie.

1 0
možnosti

Minulý týden zaplavily desítky migrantů Kaufland v Ostravě 3. Snědí, špinaví, zaprášení, mluvili asi arabsky, samí chlapi. Pokud kupovali, tak pouze vodku - 4 flašky a jiný alkohol, někdy i colu. Bylo to v podvečer a policajta jsme nikde neviděli. Doufám, že tudy jen projížděli.Rv:-(

0 0
možnosti

Tak ja nevim. Po sluzebce v Italii jsem se vratil do Prahy a tez jsem se nestacil divit. Praha spinava, smradlava, posprejovana. A to jsem ani nepotkal zadneho arabace, jen skupinu bilych vyrostku, ktera se chovala hur, nez vsichni cerni co jsem v Italii potkal.

2 10
možnosti

J91a36n 80D41o13b68r43í33k

21. 11. 2016 13:38

také jsem potkal tu skupinu výrostků a podle jejich zasvěceného politického rozhovoru o proběhlé nepovedené manifestaci jsem usoudil, že to jsou studenti UMPRUM!

8 0
možnosti

Paní potkala platící studenty zahraničního studenta karlovky a už se plaší. No teda potěš pánbu.

1 16
možnosti

I24v60a97n 90M83i96n84á75ř

20. 11. 2016 2:37

Nejhorší je, že v této "nové společnosti", ovládané Bruselem a lidskoprávními aktivisty, je v nás vytvářen dojem - jako bychom byli něco dlužni .. muslimům ?!

17 1
možnosti

jj, Praha brzy nebude Moskva ani Kyjev, ale spise Kahira

4 1
možnosti

Mám stejný pocit. Bohužel na ně narážim i ve větším středočeském městě. Tu po ránu vystupuje skupina mladíků z vlaku a porovnává nápis na vlakovém nádraží s papírem, co drží v ruce. Tu se po Tescu motí arabská rodina, zjevně netuší co a jak. Tu vystupuje z vlaku ve vilové čtvrti dvojice Arabů(zjevně se dobře orientují) a za půl hodiny se vrací zpět. O Praze nemluvě.

12 1
možnosti

Pěkně napsané, souhlasím.

Dík

9 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz