Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Možná je to ještě daleko nepříjemnější jev, než si myslíte. V Německu jsou víceméně pod dohledem tajných služeb. Alespoň si to Němci rádi namlouvají a tu a tam vyberou nějaké divočejší hnízdo, kde se plánuje střílečka nebo výbuch na letišti.

Možná přišli na to, že v Čechách "nejsou" a proto tu také nejsou pod dohledem. To by bylo opravdu velice, velice nepříjemné pro celou Evropu včetně Čech.

39 0
možnosti
Foto

Je fakt, že jistého zvýšení Vámi popisovaných osob jsem si v Praze také poslední dobu všiml, ale zatím to není až tak hrozné. Aby to ale nebylo hroznější, je rozhodně na místě ostražitost v tom, jaké politiky volit, s odkazem na fakt, jaký oni zaujímají postoj k uprchlické krizi. Řeči typu - žádní uprchlíci tu nejsou, vše je jen populismus - neberu. Kdyby naši občané zůstali jako ovce neteční k tomu, co se děje jen pár kilometrů od našich hranic, nakonec by nám zbyly jen oči pro pláč.

48 0
možnosti

Ano, když to tak necháme, tak se za (krátký) čas můžeme hodně divit

12 0
možnosti
ZB

Typická reakce v post-pravdivé společnosti.Uprchlíci tady ve skutečnosti žádní nejsou,tak se musí vymyslet konspirační teorie o tom,že jich je ve skutečnosti všude plno a jsou přijímání "tajně"...;-)

4 52
možnosti

Jistě, žádní tady nejsou a my, kteří je vidíme, si dojdeme na oční :-)

Můžeme se uchlácholovat, jak chceme. O to to pak bude drsnější.

28 1
možnosti

Znáte to o té žábě. Když ji hodíte do vroucí vody, tak okamžitě vyskočí. Když do studené a zahříváte, tak si "nevšimne" a uvaří se. Kdybych nebyla celé 3 týdny mimo republiku, taky bych si asi nevšimla ;-)

35 0
možnosti
PN

P69e72t65r 52N53ě64m56e81c

15. 11. 2016 9:24

Kdo viděl na vlastní oči u nás uprchlíka, ať zvedne ruku.

6 20
možnosti
Foto

No, neví, kdo jsou, ale je fakt, že tmavších lidí, s vizáží a stavem výbavy dost uprchlíky připomínajících, jsem opravdu v poslední době viděl v Praze tolik, že by mě k tomu hlášení nezbyly ani všechny prsty na obou rukou...

17 0
možnosti
MK

R^R^R^ Souhlas; při svých cestách Prahou mám stejné zjištění. Dokonce jsem potkal muslimku, která doprovázela 3 mladíky a ukazovala jim kde a jak. Na turisty také nevypadali;ušmouraní, boty silně zaprášené, zavazadla také (batoh, velká taška). Někdo včetně policie (jistě vidí stejné jako já) s námi hraje betla .

56 0
možnosti
KM

K86a92r95e40l 33M20a69s40e92k

15. 11. 2016 9:20

Jak se pozná na pohled muslimka, pane Kulhavý?

1 42
možnosti
JS

Já asi žiju v jiné Praze, ale kromě turistů a černochů na Václaváku tu nikoho v takové míře o které píšete nevidím.. Co by tu dělali, nemají na naši zemi vazby, na rozdíl od jejich bývalých kolonizátorů..

5 23
možnosti
Foto

Říká Vám něco slovo - tranzit...?

9 1
možnosti
JK

Pod to bych se podepsal, naprostý souhlas R^

24 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz