Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dokažte, že je co bránit.

0 0
možnosti
Foto

važte slova tímto měříkem: svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.

0 0
možnosti
OB

Naprostý souhlas, vidím to u nás v práci, lidé kteří chodí na demonstrace milionu chvilek se teď zastávají Babiše a najednou mu věří že vše dělá správně, je neskutečné co dokáže udělat strach s myšlením lidí. Já v kusu hadru nevidím ochranu mého okolí, ale podrobení se státní moci, krásně to řekl pan doktor Žaloudík "V mentálně zarouškované společnosti žít nechci" Vám karma s smekám R^

4 0
možnosti
Foto

Vláda totiž jedná tak, aby dodržela ústavně zakotvenou zásadu, že lidský život je hoden ochrany i před narozením.

0 0
možnosti
Foto

I45v35o 28C52i15l31i27c46h

21. 8. 2020 11:45

Plně s Vámi souhlasím R^

7 0
možnosti
RP

Já nevím jak ostatní, ale mě takova maličkost jako je rouška svobodu vůbec neubírá..

0 6
možnosti
Foto

I45v85o 15C22i22l56i47c73h

21. 8. 2020 11:47

Ono zdaleka nejde jen o roušky, ty jsou toho jen nejvíc viditelným symbolem.

3 0
možnosti
PC

Souhlas s autorkou.R^ Jenže některým lidem vůbec nedochází ta plíživost totality, která je tu naprosto evidentní. V zárodku je možné se jí ještě zbavit, jsme-li schopni dohlédnou dále než jen na špičku svého nosu. Jakmile však nabude obřích rozměrů (a k tomu nakonec nevyhnutelně dojde, viz historie!), je pozdě naříkat, bědovat a skuhrat ve stylu "To jsme ale nemohli tušit...!" To už je pak jen výmluva a ryzí alibismus.

6 0
možnosti
PR

Myslíte svobodu šířit infekční choroby ? Když to mám já tak aby si to užili i ostatní ?

0 9
možnosti
Foto

Jak šířit infekční chorobu ????

1 0
možnosti
Foto

no nic no, proč jen to jak se jmenujete nejste i ve skutečnosti.

1 1
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz