Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

R^ správně! jen jste opomněla jednu regulérní parlamentní stranu (ÚNK) a to mi na Vás dost mrzí, protože ta má alespoň jasné názory na řešení migrace dlouhou dobu ;-)

0 0
možnosti
VJ

Skoro se vším se dá souhlasit, ale co ta poslední věta, která to vše obrací vzhůru nohama, to vám ten současný marast nestačí? A propos, jestliže je Sobotka ani ryba, ani rak, tedy zoufalý kompromis, tak potom jsou ti dva ministři těmi známými dvěma lavóry - jeden s horkou, druhý s ledovou vodou, dohromady zase jen ten nic neřešící průměr.

1 0
možnosti

Ta poslední věta je nadsázka :-)

0 0
možnosti
Foto

Kecy, kecy, kecy....

Zcela evidentně je totiž upřednostňujete před reálnými činy.

A zcela určitě umíte posoudit stupeň závažnosti a míru nebezpečí, že? :-P

2 0
možnosti

Kdybych upředňosťovala kecy, jak Vy říkáte, tak by mi byli blízcí populisté, což nejsou :-) Právě že reálné činy mi chybí a o tom byl můj text, ale zdá se, že jste si toho nevšiml.

0 0
možnosti
Foto

Pro vyjasnění: Jste pro a nebo proti, aby se dodržovaly mezinárodně uznávané konvence o uprchlících? Nebo jste o pro jejich modifikaci a v jakých bodech. A nebo máme je snad dokonce vypovědět?

3 1
možnosti

A ony snad mezinárodně uznávané konvence hovoří něco o tom, že se musí přiímat každý ekonomický imigrant?!? A hovoří snad něco o tom, že žadatelé o azyl nemusí dodržovat zákony hostitelské země a že se obyvatelé hostitelské země musí přizůsobovat nově příchozím??? To bych se divila!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz