Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

chci se bavit o tomto, protože tam nejde diskuze

http://stolova.blog.idnes.cz/c/476115/proc-jenom-zapadni-evropa.html

Narazila jste na jeden ze základních úkazů, které potřebují logické vysvětlení. Chování běženců totiž nemá základní rysy chování lidí, kteří utíkají před smrtí. 

Někdo je musel instruovat, někdo musel udělat paniku, někdo musel zajisti první přepravu. Ten zbytek již zvládne tzv. MUNDPROPAGANDA...tedy skutečnost, že si lidé povídají a sdělují své zážitky, počátky jsou mírné, ale po čase vznikne hnutí.

Lze z toho vyvodit, že celou akci včetně svržení stabilních vládních systémů na severu Afriky, bylo plánováno již dlouho před tím, a právě s úmyslem navodit tuto situaci. Jde o to, oslabit Evropu a pomalu a bolestně vznikající evropské cítění se snahou vrátit evropské národy do doby jednotlivých nacionálních státečků, protože ty jsou malé, ekonomicky neschopné a lehce se řídí z HELPDESKU.

CUI BONO? je ta pravá otázka. A na tu je třeba hledat odpověď. Je známá, jen málokdo je ochoten ji říci. 

Já navrhuji podívat se do Starého Zákona, do knihy Vladař (nebo Princ) od Machiavelliho, a k tomu ještě několikrát shlédnout filmovou serii BORGIA a i tu novou sérii Hra o trůn.

Když si to člověk spojí, mě by mít jasno a znát odpověď na otázku CUI BONO?

1 0
možnosti
  • Počet článků 112
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz